Dzinējs pārkarst, ko darīt?

Dzinējs pārkarst, ko darīt?

Jebkura automašīna var saskarties ar dzinēja pārkaršanu. Taču sekas var būt pavisam dažādas: no neveiksmīga brauciena un tā rezultātā pasažieru noskaņojuma sabojāšanas un transportlīdzekļa kapitālā remonta.

Pirmkārt, ir ļoti svarīgi laiku pa laikam pārbaudīt temperatūras mērītāju.

Autovadītāji bieži par to aizmirst un atceras, kad ir par vēlu un dzinējs pārkarst. Sensora bīstamā zona ir atzīmēta sarkanā krāsā un nozīmē, ka dzinēja temperatūra ir pārsniegusi pieļaujamo 90%. Acīmredzams iemesls transportlīdzekļa apturēšanai ir tvaiki, kas nāk no motora pārsega, kā arī nepatīkamā antifrīza smaka, kas pamazām uzvārās. Automašīnas apturēšana šajā gadījumā ir ārkārtas pasākums.

Fakts ir tāds, ka antifrīzs vārās lielā ātrumā, un tikai dažas minūtes šādā motora stāvoklī var izraisīt cilindra galvas deformāciju, kā arī bloķēt sistēmas virzuli.

Laiku pa laikam vajadzētu novērst dzinēja pārkaršanu, lai izvairītos no nepatīkamām situācijām nākotnē. Izmaksu ziņā tas maksā maz naudas, un drošības ziņā tas var glābt dzinēju no sabojāšanās. Dzinēja pārkaršanu var izraisīt daži dzinēji, kas ik pa laikam mēdz sabojāties. Tie var būt: drošinātāji, temperatūras sensori, releji utt.

Bojāto daļu var identificēt, to noņemot, pakāpeniski pārbaudot, vai iespējamā daļa nav bojāta. Var sabojāties arī ventilators (lai gan šāda situācija var notikt ārkārtīgi reti), kā arī termostats, tāpēc antifrīzs var iziet cauri radiatoram.

Citiem vārdiem sakot, atkarībā no transportlīdzekļa nolietojuma ir jāveic diagnostikas darbības un savlaicīgi jāidentificē defekti, jo laika gaitā tas var novest pie kapitālā auto remonta, kas aizņem diezgan ilgu laiku un arī maksā daudz naudas.

Parašykite komentarą

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *